Известие

Collapse
No announcement yet.

Щракащи водачи на врати.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Идеално, тъкмо е лесно за направа дори без по-специализирана техника, пък и за предните дори нови след време ще се разтракат отново, предвид че дизайна не е променян от самото начало


    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от alfa racer GTA
      Някой може ли да ме светне :

      1.откъде точно е достъпът за сваляне на водачите на шофьорската врата - прочетох че е някъде зад ръчната за отваряне на предния капак, но сваля ли се кори около/зад тази ръчка и изобщо къде се бърка зад тази ръчка за да се извади водача?

      2. От друга страна сваля ли се кората на врата на шофьора или не!

      Благодаря.
      Кората под бушоните, после с малко напипване ще го намериш, вади се малко трудничко докато напипаш ъгъла под който да се извади. На предните врати няма нужда да се свалят корите. Ако някой е намерил по лесен начин да споделя. Успех с ремонта !
      Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m

      Comment


      • #48
        Нищо не се сваля. До ръчката за предния капак, вляво, има отвор, през него с малко кълчене механизма излиза. Обърни внимание в какво положение излиза, за да го пъхнеш после по същия начин.
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #49
          Click image for larger version

Name:	_20190517_221223.jpg
Views:	1
Size:	95.1 Килобайта
ID:	2351541

          Тъкмо бях до колата, та се нагъзих и цъкнах. Даже се вижда и самия механизъм(черното вляво)... Шофьорския се сваля най-лесно от всички останали
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #50
            А колеги, задните как се свалят?

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Grishata Покажи съобщение
              А колеги, задните как се свалят?
              Сваляш кората на вратата, махаш говорителя и го изваждаш
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #52
                Благодаря

                Comment


                • #53
                  За разглобяването-пластините, които виждаш трябва да ги избуташ с натискане и плъзване навън... С ръба на яка отверка натискаш и избутваш, отдолу има пружина-внимателно.
                  За другата врата се сваля мокетното парче, което пречи, има същия отвор като на другата врата.
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #54
                    Дано нямаш само елипса на отворите, защото след време пак ще се разпукат...аз затова нови бутала, нови отвори... А пък накрая без никакви изработки на нищо, само по едно каналче на старите бутала и всичко спи.... Предна дясна врата ми е така и по нищо не отстъпва на останалите с новите буталца
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                      Дано нямаш само елипса на отворите, защото след време пак ще се разпукат...аз затова нови бутала, нови отвори... А пък накрая без никакви изработки на нищо, само по едно каналче на старите бутала и всичко спи.... Предна дясна врата ми е така и по нищо не отстъпва на останалите с новите буталца
                      Каналчето на струг ли го правиш?
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                        Каналчето на струг ли го правиш?
                        Да..понеже буталцето в задния край не е плътно, в отвора му поставих парче метал със същия диаметър, за да може да се захване в патронника и да се стегне леко... Бъц каналче, пръстенче и край.. Чукането изчезва.
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #57
                          Хората са си блъскали главите над "проектираното дефектиране" а ти им правиш сечено. Ша та намерят да та гръмнат


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #58
                            Мда, даже си мисля, че ако бяха го направили "както трябва" , т.е. здраво , щеше да се получи по-просто и да излезе по-евтино за производство.
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • #59
                              Дори и да не се разглобяват фиксаторите за почистване и смазване, видимата подвижна част винаги трябва да е гресирана. Ако не е, това води до появата на по-големи радиални усилия върху пластмасовите пишки и леглата им, респективно до износването им. По моите има бяла грес и все още нямам ядове.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #60
                                Проблема идва с времето, защото колкото и се смазва плъзгача, смазка до стените на фиксаторите не стига, получава се износване по цилиндричната част,а не челно.... Та рано или късно се разбиват. Мен лично варианта с О-пръстена по ме кефи.. Той винаги ще обира луфта, та дори и да се скъса някога, понеже не може да изпадне, прекалено тясно е.
                                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                                Comment

                                Working...
                                X